Please use this identifier to cite or link to this item: https://repositorio.ucb.br:9443/jspui/handle/123456789/11484
Type: Monografia(Graduação)
Title: Design thinking & branding: o uso da abordagem em negócio
Author(s): Castro, Ramon Martins
First Advisor: Martinez, Maria Cecília Alves
Summary: Memorial descritivo que apresenta o processo de desenvolvimento de uma plataforma digital que auxilia no entendimento da aplicação do design thinking à negócios, com fins de uso por profissionais de comunicação e marketing ou terceiros interessados pela temática. O conteúdo da plataforma se baseia nos conceitos do design thinking e branding, por meio de uma abordagem orientada que auxilie no processo de gestão de marca.
Abstract: Descriptive memo that presents the process of developing a digital platform that helps in understanding the application of design thinking to business, for the purpose of use by communication and marketing professionals or interested third parties by the theme. The content of the platform is based on the concepts of design thinking and branding, through a guided approach that assists in the process of brand management.
Keywords: Design thinking
Negócios
Branding
CNPq: CNPQ::CIENCIAS SOCIAIS APLICADAS::COMUNICACAO
Language: por
Parents: Brasil
Publisher: Universidade Católica de Brasília
Institution Abbreviation: UCB
Department: Escola de Educação, Tecnologia e Comunicação
Program: CST - Publicidade e Propaganda
Citation: CASTRO, Ramon Martins. Design thinking & branding: o uso da abordagem em negócios. 2018. 47 f. Monografia (Graduação em Publicidade e Propaganda) – Universidade Católica de Brasília, Brasília, 2018.
Access Type: Acesso Aberto
URI: https://repositorio.ucb.br:9443/jspui/handle/123456789/11484
Document date: 25-Jun-2018
Appears in Collections:Comunicação Social - Publicidade e Propaganda (Graduação)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
RamonMartinsCastroTCCGraduacao2018.pdfMonografia(Graduação)959.81 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.