Please use this identifier to cite or link to this item: https://repositorio.ucb.br:9443/jspui/handle/123456789/14009
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisor1Senta., Clarissa Raquel Motter Dala-
dc.creatorRocha, Bianca Boni da-
dc.date.accessioned2022-02-23T16:49:39Z-
dc.date.available2022-02-18-
dc.date.available2022-02-23T16:49:39Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationROCHA, Bianca Boni da. A influência do instagram na construção da autoimagem da mulher. 2021. 366 f. Monografia (Graduação em Física) – Universidade Católica de Brasília, Brasília, 2021.pt_BR
dc.identifier.urihttps://repositorio.ucb.br:9443/jspui/handle/123456789/14009-
dc.description.abstractThis descriptive memorial seeks to understand the influence of Instagram in the construction of women's self-image. The final product was a campaign on the subject on Instagram, bringing to light several reflections on the subject. The campaign material was, in addition to advertising pieces, photos taken in a photo shoot with women in the midst of a dynamic. There was a pattern of female feelings in relation to the issues addressed both in the rehearsal and throughout the campaign.pt_BR
dc.description.resumoO presente memorial descritivo busca compreender a influência do Instagram na construção da autoimagem da mulher. Teve como produto uma campanha no próprio Instagram sobre o assunto trazendo à tona diversas reflexões sobre o tema. O material da campanha foi, além de peças publicitárias, fotos feitas em um ensaio fotográfico com mulheres em meio a uma dinâmica. Observou-se um padrão de sentimentos femininos em relação aos assuntos tratados tanto no ensaio quanto ao longo da campanha.pt_BR
dc.description.provenanceSubmitted by Rejaine Pereira (rejaine@ucb.br) on 2022-02-18T18:42:23Z No. of bitstreams: 1 BiancaBonidaRochaTCCGraduação.pdf: 1458195 bytes, checksum: 59f12102b99ea2ac18fa9bea7c31d58d (MD5)en
dc.description.provenanceApproved for entry into archive by Sara Ribeiro (sara.ribeiro@ucb.br) on 2022-02-23T16:49:39Z (GMT) No. of bitstreams: 1 BiancaBonidaRochaTCCGraduação.pdf: 1458195 bytes, checksum: 59f12102b99ea2ac18fa9bea7c31d58d (MD5)en
dc.description.provenanceMade available in DSpace on 2022-02-23T16:49:39Z (GMT). No. of bitstreams: 1 BiancaBonidaRochaTCCGraduação.pdf: 1458195 bytes, checksum: 59f12102b99ea2ac18fa9bea7c31d58d (MD5) Previous issue date: 2021en
dc.languageporpt_BR
dc.publisherUniversidade Católica de Brasíliapt_BR
dc.publisher.countryBrasilpt_BR
dc.publisher.departmentEscola de Educação, Tecnologia e Comunicaçãopt_BR
dc.publisher.programCST - Publicidade e Propagandapt_BR
dc.publisher.initialsUCBpt_BR
dc.rightsAcesso Abertopt_BR
dc.subjectAutoimagempt_BR
dc.subjectInstagrampt_BR
dc.subjectMulherpt_BR
dc.subject.cnpqCNPQ::CIENCIAS SOCIAIS APLICADAS::COMUNICACAO::RELACOES PUBLICAS E PROPAGANDApt_BR
dc.titleA influência do Instagram na construção da autoimagem da mulherpt_BR
dc.typeMonografia(Graduação)pt_BR
Appears in Collections:Comunicação Social - Publicidade e Propaganda (Graduação)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
BiancaBonidaRochaTCCGraduação.pdfMonografia1.42 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.